Níže najdete doporučené postupy a informace jak postupovat v případě reklamace nebo při poškození zboží při dopravě nebo doručení.
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Tento seznam najdete obvykle v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.
V případě, že pro zboží není smluvní autorizovaný servis, můžete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:
Catini Europe s.r.o – servisní středisko - reklamace, servis, vrácení zboží
Heydukova 152, 386 01 Strakonice
Reklamační formulář: ZDE
Otevírací doba: Po - Pá 9.00 - 16.00
Společně se zbožím zašlete prosím nákupní doklad (faktura) a podrobný popis závady. Předejdete tím případným nedorozuměním ohledně oprávněnosti reklamace a přispějete k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu, řádně zabezpečené proti poškození při přepravě, proti nárazu nebo pádu. Společnost Catini Europe s.r.o. neručí za poškození zboží přepravou.
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (zahradní nábytek apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na servis@avenberg.cz. Doporučíme Vám postup, nebo případně zašleme poškozený díl. Pokusíme se najít pro Vás nejsnazší a nejjednodušší způsob řešení, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.
Reklamace poškozeného zboží při dopravě
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Na zásilku, která jeví známky poškození prosím sepište s řidičem protokol o škodě-poškození zásilky.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti v reklamační formuláři
Protokol pro vrácení zboží naleznete ZDE